مشروعیت ازدواج موقت مورد اجماع همه علمای اسلام است و حتی بالاتر از اجماع، می توان ادعای ضرورت کرد چرا که در شیعه ضرورت مذهب و در عامه ضرورت فقه است» . به عبارت دیگر با مراجعه و تتبع در فتاوای علمای اسلام، برای انسان یقین و اطمینان لازم حاصل می شود که در زمان حیات پیامبر صلی الله علیه و آله، متعه مباح بوده است. علاوه بر اجماع و ضرورت دین، اندیشه ورزان اسلامی، بر جواز (متعه) به آیات و روایات متواتری استناد جسته اند
ضرورت ,علمای ,مشروعیت ,متعه ,اجماع ,ازدواج ,که در ,مشروعیت ازدواج ,ازدواج موقت ,علیه و ,الله علیه
درباره این سایت